PERFEKT LUNSJ

Nå har jeg kommet fram til Bergen, og det var sååå godt å se Kristoffer igjen 🙂 Turen gikk kjempefint, og vi har nå hele kvelden forran oss. Tenkte å dele et lite mattips med dere, som jeg har postet på bloggen tidligere. Nå som jeg har blitt sunn (prøver så godt jeg kan iallefall), er det viktig for meg at maten smaker godt. Jeg er ikke sånn kjempekreativ i matveien, og jeg er ikke særlig fan av noen tørre salatblader med litt kylling på toppen. Denne salaten er kjempegod, og du trenger bare tre ingredienser! >> Lobnobs
>> Mango
>>Avocado  Bare skjær alt i passende biter og nyt 🙂 Det går også ann å ha salat eller agurk i, men jeg syns det holder med disse tre ingrediensene. 
Mmmmm.  Har dere noen sunne og gode oppskrifter å dele med meg? Jeg trenger det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg