PERFEKT LØRDAG

ANNONSE – Affiliate nelly og nakd

Heiiiiii og god helg dere ♥ I dag har jeg hatt en skikkelig kosedag. Så deilig! Alle lørdager burde vært som denne. Møtte Glenn på Blå i to-tiden, der det var duket for Foodorafestival med ekstremt mye god mat. Spiste både indisk, toast fra Melt (favoritten!!) og en burger. Så ja, akkurat nå er jeg ganske mett 😉

Etter det ekstreme matinntaket satt vi oss ned for å ta noe å drikke. Timene fløy avgårde, noe de alltid gjør når vi setter i gang skravla. Etterhvert kom June og søsteren hennes også. Veldig koselig ♥

Toast med chorizo, cheddar og chilli fra Melt. SÅ god!

SKJORTEHER / VESKEHER

Dagens antrekk. Husk at koden “JuliaN15” gir -15% avslag på absolutt hele nakd.com 🙂

Min fine bestevenn ♥

Søstrene Holm, for noen babes!

Nå sitter jeg og June i leiligheten min, straks kommer Andreas også. Vi skal ta et glass vin før vi skal videre i en bursdag på Ling Ling senere i kveld. Deilig lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg