PERFEKT HELGEBRUNCH

MIMOSAS · FERSKT BRØD · GODT PÅLEGG
SPEILEGG · BACON · TOMAT OG MOZARELLA · FERSK FRUKT 

Da Eline og Jonas kom lørdagsmorgen var det ingen tvil om hvordan vi skulle starte dagen. Selvfølgelig med boblebrunsj! Er det noe jeg elsker, så er det å stelle i stand mat og bruke flere timer sammen ved bordet. For meg finnes det ikke bedre kvalitetstid, både med familie og familie. Spør du meg burde man starte hver helg på denne måten (spesielt med boblene 😉 )

Kjøkkenet er definitivt mitt favorittrom i leiligheten. Både fordi det etter min mening er det fineste rommet, og fordi jeg har så gode minner der allerede! Siden vi flyttet inn har vi hatt flere både mindre og større middagsselskaper, og kjøkkenet er definitivt samlingspunktet når jeg har besøk.

Apropos mat og den slags. I kveld skal jeg mekke i stand høstens første viltgryte! Har perfeksjonert oppskriften i noen år, og nå føler jeg den sitter akkurat som den skal. Kan gjerne dele oppskrift senere om det er ønskelig? Skikkelig kosemat, mmmm ♥

5 kommentarer
    1. Hei
      Ja til oppskrift på viltgryte
      Da skal den lages i helgen
      Ha en flott dag i Bergen ☀️☀️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg