PERFEKT FREDAGSKVELD

REKLAME – Affiliatelinker

THE PERFECT WAY TO KICK OFF THE WEEKEND

Åh, for en perfekt start på helgen! Da jeg landet i går kveld dro jeg direkte til Fridays Klingenberg for å møte gjengen, som allerede satt der å tok seg en drink. Jeg vet ikke, jeg føler meg liksom så… Takknemlig. Kommer ikke på et bedre ord for å forklare det. At de fremdeles er mine beste venner etter så mange år. Kvelden i går var den gøyeste på lenge, på Fridays liksom! Vi spiste helt sjukt mye (og digg) mat, drakk utallige med drinker og bare lo egentlig. Jeg kommer til å nekte på å ha sagt dette i ettertid, men Fridays er kanskje min favorittresturant. Den får fram den ekte muncheren i meg. Masse forskjellig digg, typ kyllingvinger, fries, løkringer og alt mulig fritert med et rikt utvalg av dipper. Herregud, da er jeg i himmelen ass.

♥♥♥ Verdens fineste June

 

SKJORTEHER

Se så fine venner jeg har *gråtefjes*!! Og se så fin skjorte jeg har på meg, haha. Litt rynkete etter at den har reist under en trang skinnjakke, men fremdeles nydelig! Nå skal jeg faktisk på visning av leilighet her i Oslo. ÆÆÆ SPENNENDE!! Den ser dødsfin ut på bilder, så håper bare den står til forventningene. Dessuten er beliggenheten amazing, midt på Vulkan! Holder dere oppdatert 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg