PERFECT WHITE SHIRT

(skjorten er sponset)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

PERFECT WHITE SHIRT FROM AN OUNCE

get it here

Siden det både er sol, snør og regner ute (samtidig) ble antrekksbildene foreviget inne i dag! Akkurat som i gamle dager. Husker jeg alltid sto i gangen hjemme hos mamma, mens hun knipset bilder av meg med digitalkameraet jeg hadde den gangen. Det var blått, og alle bildene ble tatt med blitz. Når jeg tenker meg om var bloggosfæren et mye letter sted å befinne seg da. Ingenting var oppstilt, og bildene ble tatt i nuet. Nå skal alt være så stylet og perfekt. Noe som er visuelt fint å se på såklart, men jeg leser alltid andre blogger med bismak med tanken i bakhodet at bildet ikke er ekte. Ekte i den forstand at det sikkert er 100 nøyaktig like bilder i kamerarullen som ikke var “gode” nok.

Men, nå skal virkelig ikke jeg komme med en dobbelmoralsk preken. Jeg har faktisk 106 omtrent like bilder som de over i iPhoto-albumet mitt, men det var kun disse tre jeg var fornøyd med.

Over til noe annet. Hvor fin er ikke skjorten forresten? Den er fra nettbutikken Manii, som har sinnsykt mye kult! Verdt å sjekke ut 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg