PERFECT FOR CHRISTMAS

Herregud, jeg holdt på å skrive “hei og god kveld!”, men så tittet jeg på klokken og den var plutselig passert tolv. Hvor ble dagen egentlig av? Dagens timer ble iallefall ikke brukt på noe forferdelig nyttig, det kan jeg love dere. Likevel har jeg det travelt. Av og til lurer jeg på om kroppen min går i slow motion mens klokken tikker som normalt, og det er ingen andre enn meg som merker det. Det finnes jo sykdommer for alt mulig rart nå til dags, så det hadde ikke forundret meg om det stemte.  Over til noe helt annet. Her har jeg plukket ut en aldri så liten kollasje til dere fra miinto. Jeg får ingen cash i banken av å skrive dette, BARE SÅ DET ER KLART, men jeg syns de har så mye fint – dessuten ser jeg helt forferdelig ut nå etter solariumsturen min i sta – så noen bilder av meg kan dere bare drømme om. (eller ikke drøm om det, jeg vil ikke gi dere mareritt).
1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER Tenkte å handle med meg veske nummer 7 og 9, de er SÅ fine!  
1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER
For noen kjoler altså! Hvem sier man ikke kan være litt sexy på julebord? (bare litt). Resten av disse flotte antrekkene finner du i styleguiden HER. Nå skal jeg hoppe i køys! Zara står allerede klar forran soveromsdøren, så her har sjefen bestemt at vi skal legge oss. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg