PENSJONISTTILVÆRELSEN

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

KNITHER / GENSERHER / BUKSEHER / SOLBRILLERHER

Følte meg bare bittelitt som en pensjonist der jeg satt alene på en benk med genseren over skulderen.. Ikke at det er noe galt i det. Jeg gleder meg faktisk veldig til dagen jeg pensjonerer meg. Da skal jeg spise alt jeg vil, se serier på dagtid, drikke mimosa til frokost og gjøre alle de tingene jeg egentlig har lyst til men ikke kan gjøre. Det er en tid i livet for alt.

Jeg hadde en skikkelig fin tur på stranden i dag tidlig. Det er fremdeles overskyet og ikke helt topp temperatur, men det kommer seg. Sjøluft og bølgeskvulp er virkelig terapeutisk. Jeg er egentlig alt for rastløs til å bare sitte stille uten mål og mening, mens i dag var det som om jeg fikk en helt annen ro over meg.

 

KNITHER / GENSERHER / BUKSEHER / SOLBRILLERHER

Så, en liten oppdatering på dag nummer 2. Planen var å kjøre til Malaga, men da jeg våknet fristet det ikke spesielt mye. Etter morgenturen min gikk jeg ned til spaet på hotellet for en spapedikyr. Fy søren så digg, og much needed! Om en halvtime skal jeg ned igjen for å legge nye negler. Igjen, much needed. Det er en engelsk dame som driver salongen, og hun var utrolig hyggelig. En sånn person skravla går med. Hun ga meg også komplimenter for engelsken min, noe jeg faktisk ble litt sjokkert over. Føler meg så rusten. Det sier kanskje litt om engelsknivået til de fleste her nede. Siden hun mente at min var bra, mener jeg. Haha!

Ettermiddagen min står helt åpen. Jeg vingler mellom om jeg skal kjøre inn til Malaga likevel for å spise middag, eller om jeg skal slappe av i leiligheten. Det frister mest med sistnevnte, meeeen så lever man jo bare en gang også. Slappe av kan man jo liksom gjøre overalt.. Kanskje jeg skal være spontan å dra til Gilbraltar?!  Nok babling, vi snakkes senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg