PASTA = KOKAIN

Yo hello! Vet ikke helt hvorfor jeg sa hei på den måten, men det er vel en sånn type lørdag. Det er faktisk jobblørdag! Nå er det lenge siden jeg har stått i butikken på Janne & Julia, og i dag skal jeg jobbe her aaaalll day long. Kom innom å si hei ♥

I natt sov jeg helt forferdelig dårlig, og drømte om de merkeligste ting. Som at jeg var på Olivia med en kjekk, mystisk mann. Jeg ville bestille pasta carbonara, men han fortalte meg at det ikke var lurt – fordi når man bestilte det var det visst et kodeord for at man ville kjøpe kokain. WTF? Hvor kom den drømmen fra liksom? Så drømte jeg at jeg forsov meg, og våknet i panikk klokken syv. Det er slitsomt å drømme ass, men litt gøy og.

DRESSJAKKE – VILA HER / TEE – FILIPPA K HER / DRESSBUKSE – VILA HER

(Minner om at du får -20% EKSTRA avslag på Nellysalget HER ved bruk av koden JULIA20 ♥)

Herregud så trøtt jeg ser ut på disse bildene. Det syns iallfall jeg, men det er nok kanskje fordi jeg vet at det ble lite søvn i natt. Jeg har forresten glemt å nevne det, men familien min er på besøk i helgen! Moren min + alle brødrene mine er samlet i Bergen frem til onsdag, og det er superkos å ha de på besøk. I går spiste vi taco på verandaen min i solen, etterfulgt av alt for mye smågodt og kortspill. Dette blir en deilig, og ikke minst avslappende helg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg