I PÅSKEN HAR JEG..

… skeiet ut med mat. Jeg som ellers er ganske “streng” med hva jeg spiser har mistet alle sperrer og trykker i meg alt jeg finner på min vei. La meg ta i går som et eksempel. Etter vi hadde vært på en stor og mettende familiemiddag hos bestemor, bestemte jeg meg for at det ikke var nok da jeg kom hjem. Jeg presterte å presse i meg fire brødskiver til, bare fordi jeg syns det var så godt. Jeg ble så mett at jeg fikk vondt i magen og måtte spy etterpå. Herregud, hva faen?

… skeiet ut med søvn. Jeg er et A-menneske som foretrekker å legge meg før midnatt og stå opp klokken syv. Mine gamle søvnvaner ble tydeligvis ikke med meg til Molde, for her sitter jeg våken inn i de små timer og ligger som et slakt morgenen etter.

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / TRACK SUIT: GENSER HER, BUKSE HER / SEKK – BY MALENE BIRGER HER

… skeiet ut med bloggen, og alt annet arbeid jeg egentlig “må” gjøre. Noe jeg egentlig er glad for, det viser bare at jeg faktisk kan slappe av og ikke stresse hele tiden. Ferie er ferie!

… skeiet ut med aktivitet. Jeg har ikke bevegd meg altså. I går lå jeg hele dagen på sofaen med en serie, og det var vel hakket før jeg fikk liggesår. I Molde kjører man også bil overalt, uansett om det er fem minutter å gå. Lenge leve latskapen!

… skeiet ut med livet generelt, og deilig har det vært.

Håper alle har kost seg den siste uken, det har iallfall jeg! Det er utrolig trist at jeg skal reise hjem allerede i morgen tidlig, men nå har jeg virkelig fått ladet batteriene og er klar for hverdagen igjen ♥ I dag tidlig kjørte jeg også på butikken for å kjøpe knekkebrød til frokost, noe som sier meg at kroppen er litt mettet på usunn mat og lite aktivitet 😉

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg