PARTYTIRSDAG

olivi

TOPPEN MIN FINNER DU HER

Hellu, da var det tirsdag – selvom det føles mer som fredag. Dagene går virkelig helt i surr for tiden, men det gjør vel ingenting så lenge jeg vet hvor jeg skal være til enhver tid. Haha! Nå har jeg sjekket inn på Clarion Admiral her i Bergen, og skal straks komme meg inn på badet for å få på meg finstasen før tidenes bursdagsbrunsj for Andrea står for tur.
Akkurat nå har jeg en liten outfit-krise, og vet ikke om jeg skal pynte meg skikkelig eller kjøre casual med et par skinnbukser og en kul topp. Jeg har pakket med meg begge deler nemlig. Det er jo tirsdag, så man trenger jo ikke å stæsje seg såå opp med kjole osv liksom. Samtidig har Andrea bursdag bare én gang i året, og det skal feires! Vi får se hva jeg kommer frem til, antrekk kommer uansett på bloggen i morgen 😀

IMG_0599-2

Noen snapshots fra Olivia forrige onsdag. Jeg fikk nettopp tidenes gladnyhet, og det er at Olivia kommer til Bergen! Æææ, jeg elsker italiensk mat så dette gleder mathjertet mitt. Syns både pizzaen, pastaen og generelt alt er superdigg der (med unntak av biffen, den er litt tørr).. Så ja, dette blir nok mitt nye stamsted for et glass vin og snaddermat – akkurat sånn som det var da jeg bodde i Oslo. Nei, nå burde jeg komme meg inn på badet for å gjøre meg klar. Håper alle har en finfin tirsdag ♥
4 kommentarer
    1. Olivia til Bergen?! Når? Hvor? Dette var virkelig en gladnyhet – min favoritt i Oslo, verdens beste pizza!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg