party with this, wake up to that.

God morgen! Åh, i dag var det utrolig deilig å få sovet skikkelig ut. Våknet ikke før klokken halv tolv, noe jeg ikke har gjort på flere måneder! Nå sitter jeg som en nerd å leser til eksamen, som bare er fire timer unna. HJELP dette kommer til å gå dårlig, gitt.. Har eksamen i Norsk Muntlig i dag, om noen lurte. Er det forresten noen som vet hva jeg absolutt MÅ kunne? Jeg klarer aldri i verden å huske over 500 sider! Bare for å hoppe over til noe totalt annet; jeg må bare le av hvor utrolig stygg jeg er uten sminke. Iallefall om jeg våkner opp halv-klein med gårsdagens pudder grodd inn i hver eneste pore og fine linje. Ushhhh, får frysninger bare av tanken. Jeg ville IKKE våknet opp med meg, for å si det sånn. 
Lørdags kveld, klar for å ha det moro!
Søndags morgen, hadde kledd av meg alt unntatt smykke før jeg sovnet som et slakt på sofaen. Våknet opp, så meg i speilet og bare: HAHAHA!!!  Jeg har vært i konstante forhold mer eller mindre siden jeg var 16 år, noe jeg virkelig ikke kan skjønne. Så virkelig ikke ex-ene mine hvordan mitt sanne jeg var? Eller har jeg så sykt bra personlighet at man liksom glemte morratrynet mitt? Det er en mysterium jeg aldri kommer til å få svar på. Nå er jeg iallefall singel, og det er synd jeg ikke kan slå opp med meg selv………

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg