PARC GUELL

//Reise i samarbeid med EF Språkkurs

Hola! I går tok vi turen til vakre Parc Güell her i Barcelona. Egentlig hadde jeg ikke tenkt å være med på utflukten som EF arrangerte, men så ble jeg dratt med likevel. Det er jeg så glad for! Jeg er egentlig litt usikker på hva Parc Güell egentlig er for noe, men det jeg fikk inntrykk av er at det er en stor park med nydelige bygninger og monumenter. Pluss den utsikten! Her har du hele Barcelona foran deg, og det er virkelig helt nydelig 😀 Utrolig populært for turister også, vel og merke! Hihi.

Image and video hosting by TinyPic
SkinnjakkeMango / KjoleHER / SkoHER / VeskeBalenciaga

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Men, det er en grunn til at turistene kommer til Parc Güell. Det er så ufattelig vakkert der, og jeg følte egentlig jeg kom til en helt ny by. Ut av storbyen Barcelona og inn i en botanisk hage av noe slag. Anbefales virkelig om du skal ta turen hit!

Image and video hosting by TinyPic

Haha, her ser jeg og Minea ganske forelsket ut eller? Hun dro dessverre hjem til Sveits i dag, noe som er utrolig dumt. Jeg er utrolig glad jeg ble kjent med henne iallfall ♥

Image and video hosting by TinyPic

Nå skal eventyret i Barca fortsette! Sara har kommet på besøk til meg fra Madrid, og vi skal ut på en skikkelig sightseeing i dag. Vi snakkes senere, og håper alle får en super lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg