PARADISE PLAGE

Reise i samarbeid med Lapoint

Hei! Stranden her er virkelig en av de vakreste jeg har sett i  mitt liv. Den er lengre enn øyet kan se, og uten solsenger over hele stranden som ødelegger mye av sjarmen. Det går kameler, hester, eseler og you name it forbi hele tiden. Jeg blir spesielt sjarmert av kamelene som spaserer forbi. Da føler jeg meg virkelig på andre siden av verden! Stranden ligger under hotellet på Paradise Plage, som er et luksushotell vi henger på om dagene. Det er her level 1 holder til fem dager denne uken, med perfekte bølger for en nybegynner.

Nå står det barbeque sammen med resten av surfegruppen på menyen. Det er en helt fantastisk gjeng som er her nede altså! Surfecampen til Lapoint leverer skikkelig 🙂

IMG_5338-2IMG_5317-2 IMG_5304-2IMG_5324-2IMG_5302-2IMG_5297-2IMG_5330-3

Add meg gjerne på snap om du vil få fler oppdateringer ila dagen :* Der heter jeg julianyland!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg