PALJETTFEST

Er det fler enn meg som blir helt gal av å tenke på hva man skal ha på seg i desember? Jeg titter innom nettbutikker dagen lang for å finne flere antrekk, for i julen kan man virkelig ikke ha lite å velge imellom! Derfor passet det perfekt at nelly har salg på plagg med paljetter akkurat nå 😀 Hvem vil vel ikke gnistre på nyttårsaften?! Da er det til og med lov med pumps i paljetter spør du meg! Alt vist under er på 20% avslag, og salget varer i to dager til, altså til den 29.!
1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. Rød HER // 2. Grå HER // 3. Sølv HER // 4. Svart HER Den svarte kjolen har jeg selv, og jeg elsker den! Må bestille den i grå også. Den sitter som et skudd, og det er en underkjole slik at du ikke kjenner paljettene i tillegg til at den er veldig tøyelig så den ikke er vanskelig å få på seg. Resten av paljettsalget finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg