PAKKEN HAR KOMMET!

P1067619-2

FLOWER PANTS AND NEW SNEAKERS 

Goood dag, og herregud nå er det fredag! I dag har jeg surret utrolig mye, noe som er typisk meg etter en fuktig tur på byen kvelden før. Jeg brukte seriøst nesten to timer på å sminke meg i sta, og det er egentlig en prosess som tar maks 20 minutter. Sånn blir det når man må ha telefon-pause etter hvert sminkesteg, hehe. Ikke den mest effektive starten på helgen med andre ord. Men NÅ er jeg endelig i gang.

flowah

P1067615-2

I dag har jeg på meg min nye favorittbukse (her) og mine nye sneakers fra by Malene Birger (her) som jeg kjøpte på SALG hos Nelly for noen dager siden. Endelig kom pakken fram, wihu! Jeg skal vise dere alle mine nye innkjøp etterhvert.
Ellers hadde jeg tidenes kveld på byen med Karen i går, så gøy! Det var nesten ingen ute, men vi hadde det utrolig gøy i vårt eget selskap uansett. Vi endte kvelden på karaokebaren i Bergen, og herreguuud dit må jeg dra oftere. Så chill og casual, ingen bryr seg og alle bare har det gøy. Slike steder liker jeg, selvom det er jævlig harry! Haha.

P1067623-2P1067632-2P1067637-2P1067651-2

BUKSE HER · SNEAKERS HER

Senere i kveld skal vi ha et møte med team J&J, før det blir et eller annet deilig til middag i kveld. Noen som har tips til skikkelig digg fredagsmat?
12 kommentarer
    1. Lag burritos med pulled chicken eller pulled pork, hjemmelaget salsa med tomat, rødløk, lime og koriander og ha masse kuttede grønnsaker til. Og gjerne bbq-saus! Så digg, sunt og deilig til forandring fra fredagstacoen! mm!

    2. Et spørsmål litt utenom innlegget; hva ser du for deg når du tenker en perfekt/idealkropp i forhold til størrelse og former (syltynn/formfull etc)? 🙂 Ikke at du nødvendigvis bare syntes en type kropp er fin, en om du tenker på det første som dukker opp i hodet ditt når du tenker idealkroppen 🙂

      1. Det klarer jeg nesten ikke svare på! Det fineste jeg vet er når man bærer sin egen kropp med selvtillit, og da spiller det ingen rolle hvordan man ser ut – for man er sykt hot om man klarer å utstråle at man liker kroppen sin. Det er det ingenting som slår:)

      1. Den er ikke high waist, men den går cirka opp til navlen på meg 😀 Tusen takk, det er så hyggelig å høre! <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg