PÅ VEI TIL PARIS

Reklame – Affiliate nelly

GENSERHER / BUKSEHER / KOFFERTHER

Heiiii og god tirsdag (som egentlig er en mandag!). Her går det unna om dagen. Nå sitter jeg nok en gang på flyplassen, men denne gangen heldigvis på utenlandsloungen til SAS på Gardermoen. Jeg skal til Paris med kjæresten! 31. mai hadde vi vært sammen i ett år, og da er vel Paris en perfekt destinasjon for å feire kjærligheten?

Jeg har faktisk bare vært i Paris én gang, og det var ingen god opplevelse for meg. Det høres kanskje ut som tidenes luksus/bortskjemt/klageproblem, men jeg skal prøve å fortelle likevel. Våren 2015 reiste jeg ekstremt mye, og var såvidt innom leiligheten for å vaske klær før jeg dro til utlandet igjen. Vårens siste utenlandstur var til Paris for jobb i ett døgn, og jeg kom omtrent rett fra Barcelona der jeg hadde vært på en annen samarbeidstur. Jeg var bare så sliten etter tre hektiske måneder. Husker jeg var helt utbrent. Ville bare ligge på hotellrommet så fort jobben var ferdig, og var ikke interessert i å verken se eller oppleve noe av hva Paris hadde å tilby. Husker jeg gråt på vei til flyplassen på vei hjem fordi jeg var så sliten. Haha *crybaby*. Jeg elsker jobben min, men den perioden der var ganske hektisk og jeg var sliten. Nå er jeg derfor klar til å endelig oppleve den fantastiske byen alle snakker så varmt om ♥

  

GENSERHER / BUKSEHER / KOFFERTHER

Vi border om cirka 15 minutter, så nå skal jeg spise opp brødskiva mi og kaste i meg siste slurken av hvitvinen. Vi snakkes fra Frankrike!

1 kommentar
    1. Hei.

      Jeg pleier ikke å lese blogger, men tittet innom etter å ha lest en artikkel om deg i Dagbladet.

      All cred til deg som står frem!

      Abort er fortsatt tabulagt og i dag et utrolig betent tema. Du skriver selv at du går på prevensjon, så intensjonen din var jo aldri å bli gravid. Da synes jeg det er flott at kvinner faktisk har et valg annet enn å sette et barn de ikke er klar for til verden.

      Jeg er 35 år og ønsker ikke egne barn. Det opplever jeg til tider også som tabulagt. For er ikke det en kvinnes oppgave, å sette barn til verden? Når jeg prater med venner og bekjente rundt meg, er det flere som ikke har bestemt seg angående barn. Og det er faktisk helt greit! Men hvordan kan man vite at det er flere der ute som tenker som deg og man ikke prater om det?

      Prat om barn. Prat om abort. Prat om ting som provoserer og vekker.

      Tommel opp!

      Håper påkjenningen ikke var for stor og at du kommer deg fint.

      Linn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg