PÅ VEI TIL OSLO

/sponset behandling

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen! 😀 Som du ser er jeg Osloklar, bokstavelig talt. I går fikk jeg freshet opp vippeextensione mine hos TL Salongen Laguneparken. Endelig har mine naturlige vipper kommet tilbake, og jeg fikk fylden jeg ville ha! Jeanette Helen er så flink.

neglll

Forrige uke fikk jeg nye negler også, en nydelig corallfarget gellish over forlengelse med akryl. Ah, LOVE! For time kan du ringe 55010194. De har forresten startet med spray tan også, wihu! For å lese mer klikk deg inn her.

PSST! 17. mai er rett rundt hjørnet så det gjelder å booke time snart om du vil ordne vippene eller neglene dine. Nå har de også et tilbud der du får -20 rabatt på gelenegler 😀 

4 kommentarer
    1. Hvorfor kan man ikke zoome inn på bloggene som er under united bloggers? (Går ikke på noen UB blogger, bruker ipad og google chrome)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg