På vei hjem

Da var siste eksamen gjennomført, og jeg kan nå puste lettet ut! Både tror og håper den gikk greit, for jeg har svært lite lyst til å ta den opp igjen senere.. Haha! Nå har jeg stresset i hele dag for å rekke alt før jeg setter meg på flyet hjem til Oslo. Skal bli godt å komme hjem til verdens beste hund Zara, og bestekompisen min Glenn som enda er på besøk. Planen ikveld var egentlig både bursdagsfest og ut på byen, men jeg tror faktisk jeg står over. Har alt for mye jeg må fikse, og nå er det sannelig på tide å bli litt mer seriøs! Min første edrufredag siden jeg flyttet til hovedstaden, og deilig er faktisk det. Merker på helsen at nå er det på tide med en liten pause.. Håret mitt er enda vått, og jeg er faktisk ikke sikker på om jeg rekker å føne det før jeg må dra. Kommer til å se ut som en hulder. Jeg HATER håret mitt når det lufttørker seg, det blir rett og slett helt forferdelig.. Heldigvis skal jeg rett opp i leiligheten min etter jeg ankommer Oslo, så får jeg krysse både fingre og tær for at ikke det er alt for mange som ser meg i mellomtiden. Haha! Nå må jeg egentlig bare kjappe meg videre, vi blogges fra hovedstaden 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg