PÅ TRUSEJAKT

Haha, det er ikke hver dag jeg våkner og er overrasket, men i dag ble jeg faktisk det. Glenn hadde nemlig frisørtime klokken 10, og ikke for å være slem – men jeg hadde et lite veddemål med meg selv om han kom til å rekke den eller ikke. Han, som mange andre (inkludert meg) har snudd døgnet litt i ferien, og da er 10 forbanna tidlig å være et sted. Men klokken ni kom det en trøtt fyr ut av soverommet, og jeg satt i sofaen å måpte.  I dag drar vi til Geilo med resten av temet til United Bloggers, og jeg gleder meg sånn! Først må jeg bare ut på en liten truse-og-sokke-jakt, for jeg hadde nemlig bare én ren truse da jeg kom ut av dusjen i ste. Herregud, tenk om jeg ikke hadde merket det før nå! Utrolig kjipt å bruke samme truse hele helgen liksom. Æsj, jeg grøsser bare av tanken. Men! Nok morgenprat fra meg, nå må jeg starte på prosjekt føne håret før det bærer ut på truseshopping. Under finner dere gårsdagens antrekk 🙂


Kåpe – Zara / Skjerf – River Island / Veske – Leo Wulff / Primeboots – HER / Hansker – HER (annonselenker)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg