PÅ JAKT ETTER NØDPROVIANT

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKEHER / GENSERHER / SKINNBUKSEHER / SKOHER / SUNNIESHER

FÅ -20% PÅ HELE NELLY OG 30% PÅ ALT FRA NLY BRANDS HER
FÅ -15% PÅ HELE NAKD, TRYKK DEG INN HER OG BRUK KODEN “NAKDGOODIE”

Hallo og god mandag. Etter min mening føles det mer ut som fjerde dagen med søndag, men det får så være. På denne fronten har jeg ikke så mye spennende å melde. Når man er hjemme dag inn og dag ut er det begrenset hvor mye kreative tanker som svirrer i topplokket. Har faktisk vært ute på en luftetur i dag, og det var deilig. Hovedmålet var å kjøpe en flaske rødvin på polet. Nødproviant, som man også kan kalle det. I kveld har jeg nemlig tenkt å kose meg skikkelig! Tenne i peisen, ta på meg myke koseklær, et glass rødvin og så skal jeg starte på en ny bok som jeg fikk til bursdagen min. “12 regler for livet” heter den. Litt sånn livsmestringsbok, men det trenger vi vel alle i disse tider. Jeg er spent!

JAKKEHER / GENSERHER / SKINNBUKSEHER / SKOHER / SUNNIESHER

Ganske deilig å få på seg litt skikkelige klær også. Har levd i joggis de siste dagene. Nå står husvask på agendaen. Man må yte før man kan nyte. Det kjipeste ordtaket jeg vet om, men det er vel sant.

Ønsker alle en kjempefin dag videre, og kom gjerne med ønsker til mine neste oppskrifter på YouTube ♥

5 kommentarer
    1. Coronavirus eller nödproviant, allt sådant tråkigt glömmer jag när jag ser dina vackra bilder, TACK. Det behövs lite ljus i världen just nu, och du levererar som alltid, Julia.
      Snygg ny “Header”.
      Kram Anders

    2. kan du ikke være snill å legge ut mange flere bilder , du ser helt RÅ ut , skulle nesten ikke vert mulig !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg