PÅ EN LOUNG I DUBAI

God morgen! Hjelpes i dag var det grusomt å komme seg opp av senga. Først hadde jeg på alarm halv åtte, men etter en fem minutters kamp om å komme seg på badet ga jeg opp hele greia og sov en time til. Er så sinnsykt avhengig av å få nok søvn, hvis ikke blir jeg som en zombie dagen etter – noe som ikke passer særlig bra i dag siden jeg skal i Finans om en time. Der gjelder det å følge med å ikke dagdrømme, som jeg har tendenser til å gjøre. I løpet av en Finanstime har jeg drømt meg tilbake til sommerferien, bestilt billetter til Roma, vært på en strand i Maldivene, kjøpt meg et par designervesker og lounget i Dubai. Lurer på hva jeg kommer til å fantasere om i dag, forhåpentligvis ikke noe som er alt for irrelevant for finansen. Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg er forresten saiko-støl etter gårsdagens trening med Martine. Trente mage og biceps, og hun viste meg noen fantastiske mageintervaller som kommer til å gi meg pack til sommeren 😀 Håper jeg.. Kan få tatt noen bilder til dere!

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg