PÅ EN GAMMEL HARDDISK…

Da jeg trodde alt var borte, kom pappa bort til meg med en ekstern harddisk jeg trodde var kastet. Hell i uhell. Jeg har lenge tenkt å kjøpe med en ekstern harddisk for å føre over bildene mine på. I mange år har jeg bare slettet tusenvis av bilder så fort maccen blir full, og tenkt at “jeg trenger de vel ikke”. JO, det gjør jeg faktisk. Om ett, to eller femti år er det gøy å se tilbake på alt man drev med som yngre. At pappa fant denne harddisken fra før 2010 i alt flyttekaoset sitt var jo bare helt fantastisk! Den var stappfull av flere tusen bilder fra gamledager, og jeg har aldri følt meg så glad for å være ferdig med den tiden som nå. Haha, misforstå meg rett. For en tid! Man levde til det fulle da, kan man vel kanskje si. Jeg har lagd tre kollasjer, det var alt jeg orket akkurat nå. Når det er så mange bilder blir det fort for mye av det gode, og jeg gidder faktisk ikke se igjennom flere. Jeg får ta det igjen senere!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sommeren 2008, jeg og Sara var på Mallorca sammen med faren hennes. Dette var vel året vi oppdaget sminke, extensions og høyhæler for fullt. Vi vandret rundt i Alcudia som to levende barbiedukker. Selv om vi (meg..) kanskje ikke var fullt så pen.. Haha! Hva skjeeer med solbrillene på det øverste bildet til høyre forresten?

Image and video hosting by TinyPic

Året var fremdeles 2008, og på den tiden hadde jeg vel akkurat oppdaget melanotan og hårspray. Absolutt ikke noe en 15åring burde få mellom fingrene. Det ser jo absolutt kjempenaturlig ut for en norsk jente å være kålsvart midt i desember. Så brun har jeg aldri vært før eller siden, og det er kanskje like så greit!

Noen som husker disse bildene? 😀

13 kommentarer
    1. Haha, husker jeg var sykt misunnelig på utseende ditt og håret ditt! Og såklart når du var i syden aleine, sykt misunnelig! Er det mulig

      1. Hahaha herreguuud jeg kan ikke forstå at du kunne være misunnelig på med på den tiden? 😀 Moro å tenke tilbake på iallfall!

    2. Husker det såå godt 😀
      Var du ikke redd foreldrene dine skulle finne ut at du brukte melanotan? Hva sa de når de fant det ut egentlig?:p

    3. HAHA dette husker jeg sykt godt. Beundret stilen og utseende ditt… Nå i ettertid er jeg glad for at vi begge har enda smak haha 😀

    4. Haha dette var gøy, husker alle disse bildene kjempegodt. Tenkte at du var sååå pen, og at stilen din var helt perfekt. Heldigvis forandrer man seg litt opp gjennom årene hehe 🙂 Men jeg tenker fortsatt det samme nå da – at du er veldig pen og har en kjempefin stil nå! Er så glad for at du fortsatt blogger <3

      1. Haha ååå så hyggelig! Selv kan jeg ikke helt forstå det av å se på disse bildene tusen takk<3

    5. Haha, så morsomt! Jeg elsket bloggen din på den tiden der og synes alltid at du var så fint kledd og sminket 😀 Har du noe kontakt med Lars Tangen enda forresten? Digget dere to sammen.

    6. Hahahh ble så glad nå! Husker dette så godt, spesielt den jakka! Kjøpte samme selv, kun fordi du hadde den og jeg syns du var såå fin i den haha. Ååå 🙂

    7. Åh, de siste bildene var vel rundt da jeg startet å lese bloggen din tror jeg! Shit pomfritt som du har forandret deg. Fant igjen bloggen din for noen måneder siden faktisk, like gøy å lese da som nå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg