PÅ EN FANTASTISK REISE

ANNONSE – I samarbeid med Revolution Race
JULIA15 gir -15% på hele nettsiden!

Hei og gooood onsdag alle sammen! Akkurat nå sitter jeg i den søteste hytten å oppdaterer dere. Konglehytta i Mjøsli, google it 😀 Rett før jeg reiste rakk jeg akkurat å få hjem pakken min fra Revolution Race, noe som var ekstremt flaks siden jeg trengte nye turklær til denne uken. Skal være på fjellet helt frem til lørdag, og vi skal gå masse turer, være mye ute og bare kose oss i frisk luft. Det trenger jeg virkelig!

ULLUNDERTØY SETTHER

Jeg har jo skrytt veldig av Revolution Race tidligere, og hvor ekstremt glad jeg er for å ha de som samarbeidspartner ♥ Til de som ikke har fått det med seg, så kort fortalt: RevolutionRace er startet opp av turentusiastene Niclas og Pernilla, som ville skape et merke med høykvalitets tur og sportsklær som ikke kostet en formue. Når friluftsklær blir for dyrt så tør man jo nesten ikke å bruke de ute i skogen engang, hva om man får en flekk med blåbær på buksen som man ikke kan vaske bort? Da blir jo hele poenget med plagget borte… De ønsket å skape et merke der prisen kunne bli lavere, uten at det skulle gå utover kvaliteten. Noe de også gjorde! Per dags dato har de kunder i hele 55 forskjellige land, solgt over en million turplagg og har virkelig etablert seg som en seriøs aktør i bransjen. Å høre om historien deres vekker virkelig gründerer i magen min, jeg blir oppriktig imponert over hva de har fått til, og er ufattelig stolt over at de ønsker å ha et samarbeid med meg ♥

 

ULLUNDERTØY SETTHER

Matchende sett, oh yes! En stor favoritt hos meg, som dere allerede vet. Dette setter er ikke bare fint, men sitter også helt fantastisk på kroppen! Bruker faktisk underdelen som en tights, og man må ikke nødvendigvis bruke den “under” andre plagg 🙂

 

FLEECEJAKKEHER

En helt perfekt fleece å slenge på seg når det blir litt kjørligere på kvelden! Denne er suuuperfin og sitter som et skudd 😀

BOBLEJAKKEHER

HVOR fresh er ikke denne boblejakken?! Både fargen, passformen og alt er sånn jeg liker det! Dessuten varmer den også godt, så den er altså ikke bare fin å se på. Hihi! Sjekk også ut instastoryen min for de andre plaggene jeg klikket hjem.

JULIA15

gir -15% rabatt på hele nettsiden!

Nå er jeg så heldig og kan gi ut en rabattkode som gjelder hele RevolutionRace 😀 Bruk koden “JULIA15” i kassen for å få avslag på det du ønsker å handle. De har så mye fint både til friluftsliv, trening, skiutstyr og mye, mye mer!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg