PÅ DENNE TIDEN I FJOR

🌸 MAI 2018 🌸

Hei og god morgen babes! Før jeg hiver meg på trening ville jeg bare ta et lite tilbakeblikk til denne tiden for ett år siden. Som du ser klarte jeg ikke å begrense meg når det kom til antall bilder 😉 Mai 2018.. Hvor skal jeg starte? Det må kanskje ha vært den lengste måneden i hele fjor. Iallfall den mest innholdsrike. Jeg flyttet inn til June, var på we love the 90s, datet løst og ledig (før jeg ble sammen med typen 31. mai, vel og merke!), flyttet inn i drømmeleiligheten i Oslo, hadde mine to siste uker på gulvet på REGN, reiste til Cannes med privatfly sammen med Nelly.com, festet mye, jobbet mye – generelt en ekstremt fin måned. Litt trist å se hvor varmt det var på den tiden i fjor kontra de sure 10 gradene som er utenfor vinduet i dag, men det kommer seg. Eller?

Dette året har gått ufattelig fort. Kan ikke tro at dette er et helt år siden. Samtidig virker det som en annen livstid. Som dere vet har det skjedd store endringer i livet mitt siden den gang – men det skal jeg ikke bable hull i hodet på dere om igjen. La resten av mai være perfekt for oss alle! Noe den garantert ikke blir, sånn fungerer dessverre ikke livet. Men, vi kan i det minste prøve.

Ha en fin onsdag, snart er det 17. mai! 🇳🇴

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg