PÅ ANDRE TANKER

Ble ikke så mange bra antrekksbilder i dag… På det éne bildet står jeg å snapper at Janne tar bilder av meg, og på det andre har jeg lættis fordi han sa jeg burde ta kvisefjerner på personen som gikk bak meg (som du såvidt ser til høyre).

Hei, og god fredag! Jeg fikk helt sjokk da det plutselig var helg. Er det ikke bare tirsdag? Dagen min startet dødstidlig på møte med nettbutikkutviklerne, og nå sitter jeg på Espresso House å prøver å konsentrere meg. Noe jeg ikke klarer. Jeg sitter bare å planlegger turen til Dubai av en eller annen grunn. Jeg har jo to reiser før den tid, men likevel er det Dubai som frister mest i dag. Kom GJERNE med anbefalinger til hotell, resturanter, beach clubs, happenings osv!!

Har begynt å drikke varmt vann med sitron hver dag også, etter at jeg så Anniken skrev at det renset kroppen. Noe jeg virkelig trenger per dags dato, haha!

JAKKE – ONE TEASPOON HER / STRIKKAGENSER – NLY HER / VELVETBUKSE – NLY HER / VESKE – NUNOO HER

Hodet mitt er alle andre steder (nærmere sagt i Dubai) enn der det burde være akkurat nå. Har en lang liste over ting som må gjøres på nettbutikken, mailer som må svares på i forhold til bloggen osv som må bli ferdig ila dagen. Jeg hater egentlig når bloggere sier “at de har sååå mye å gjøre” forresten. Hvem har vel ikke det.. Men, i dag er det bare en sånn dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg