OVERSIZED

IMG_7066

Home, sweet home! Jeg har ikke ord for hvor deilig det var å komme inn i leiligheten nå. Reisen fra Stockholm virket som verdens lengste, spesielt siden vi måtte mellomlande i Oslo. For en helg det har vært. Jeg er skikkelig deppa over at den er over allerede, Stockholm er virkelig en fantastisk by jeg har fått skikkelig sansen for. Det blir nok en tur til den svenske hovedstaden igjen om ikke alt for lenge!
Her har du antrekket jeg spaserte rundt i den lille timen vi var utenfor hotellrommet. Er det mulig å være så lite produktiv som vi var i går? Haha! Vi gjorde seriøst ingenting i løpet av hele dagen, før vi plutselig fikk fart i ræva rett før vi skulle på fest. Neste gang jeg skal til Stockholm skal jeg legge inn en hel dag til sightseeing, minst!

IMG_6949

IMG_6857IMG_6877

gronnbomberIMG_6891IMG_6942   IMG_7019  IMG_7082IMG_7110IMG_7161

Jakke – HM (lignende her) / Genser – Minimum her / BukseHER / Boots – Tiger of Sweden HER / Veske – Balenciaga

Nå skal jeg finne senga rimelig kjapt. Det føles ut som om jeg holder på å kollapse over macen fordi jeg er så trøtt. Vi var nemlig på nach i natt, og kom oss ikke i seng før typ halv syv. Da sier det seg selv at formen ikke er helt på topp i dag, hihi.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg