over til Sverige

God lørdag alle! Kvelden i går var kjempegøy, så jeg er absolutt klar for andre og siste kveld i Moss. Regner med det blir en tur på byen i de sene nattetimer, og jeg gleder meg masse. Nå har vi nettopp kommet hjem fra Sverige, der vi har shoppet, spist sushi og handlet inn til kveldens festligheter. Jeg kommer ikke over hvor utrolig billig det er der, herreguuuud. Kanskje jeg skal flytte til Sverige, og fremdeles beholde min Norske lønn? Da hadde jeg levd det gode liv ass! Uansett da. I dag tidlig dro Ragnhild meg med ut i SKOGEN for å grille. For det første skjønner jeg ikke hva slags syk aktivitet det er å gjøre dagen derpå, og for det andre liker jeg ikke skog engang. Det ble faktisk ganske koselig likevel da, det må jeg innrømme. Satt i solveggen og koste oss med et par pølser til frokost, før vi hoppet ut av skogsklærene og satt turen mot Sverige. 

Nå skal vi slappe av litt, før det blir å hoppe i finstasen nok engang. Ikveld blir det fest her, før vi drar på byen. Moromoro!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg