OUTFITS OF MARCH

Bladde igjennom bloggen min for å finne et sammendrag av antrekkene mine i mars. Denne måneden har jeg nesten ikke hatt noen antrekk, bortsett fra den siste uken. Er dette noe dere vil ha mer av? Nå er det april og været er hundre ganger bedre enn forrige måned, så satser på større bildelyst 😀 Hihi!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Skinnjakke – Zara / Todelt sett – nelly / Sko – her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kjole – Miss Selfridge / ClutchHER / SkoHER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Genser – BikBok / JeansHER / SkoHER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
KåpeHER / Bukse – BikBok / SkoHER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
GenserHER / Jeans – Tiger / KlokkeHER / TurbanHER

whitedrezzSunnies – Céline her / KjoleHER / Jakke – Zara

Kommenter gjerne deres favorittantrekk 😀

16 kommentarer
    1. Kan du begynne å linke opp linkene i “ny fane”? er litt irriterende å gå bort fra bloggen din når jeg trykker på linkene, for så å måtte trykke seg tilbake, da må bildene laste seg inn på nytt igjen også må jeg bla dit jeg var.. Hvertfall sånn på min mac..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg