OUTFITS OF 2015, PT 1

OLYMPUS DIGITAL CAMERAwhitedrezzOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAP3060827 kopi-3OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA1690860-8-1409074487173P5310012-2IMG_7024-2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_8730-3

IMG_7110-2

IMG_5805-2

IMG_5326-2

IMG_3527-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P7120036-2IMG_9115-2OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen, og god mandag! I dag følte jeg virkelig ikke for å ta et eneste bilde av meg selv. Grunn nummer 1; jeg har megafett hår siden jeg straks skal til frisøren. Grunn nummer 2; jeg har ikke spist frokost enda, så bare å finne fram gamle antrekksbilder fra 2015 var en kamp for livet. Uten mat og drikke, fungerer bloggern ikke – for å si det sånn.

ÅH i dag er endelig dagen da mitt slitte sydenhår endelig skal få nytt liv! Jeg har tatt i mot alle tipsene deres, og har vel egentlig bestemt meg for en god mix av alle. Hva frisøren min tenker er jeg derimot usikker på, da hun er keen på en skikkelig forvandling. Jeg vet at hun er superflink og veldig kreativ, men for en person som meg som ikke liker drastiske utseendeforandringer må jeg nok sette ned foten litt 😉 Haha! Jeg tar iallfall med meg kamera for å dokumentere “forvandlingen”, så poster jeg et innlegg senere i dag. Nå føler jeg at jeg legger opp veldig store forventninger til hvordan håret kommer til å bli. For alt jeg vet pingler jeg ut i siste sekund og sier at jeg bare vil fjerne etterveksten og stusse tuppene. Vi får se!

Ønsk meg lykke til, og fortell meg gjerne hvilket av antrekkene over som er din favoritt ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg