out and about

God morgen! Kvelden i går som egentlig bare skulle være et tomannsvors med meg og Silje, endte opp med full leilighet og hæla i taket. Moro! Isabell ringte meg å spurte om hun kunne ta med seg en gjeng opp til meg, og det var selvfølgelig greit. Alltid hyggelig å hilse på nye mennesker 🙂 På byen dro vi samlet ned til Solli Plass, men jeg og Silje endte selvfølgelig opp med å surre rundt alene. Etter fram og tilbake, endte vi på Nox der vi koste oss til det stengte. Da tror jeg vi begge hadde fått nok innabords, for når vi kom hjem til meg i halv fire tiden så hadde vi matorgie inne på kjøkkenet. Våknet opp idag tidlig til skinke opp igjennom veggene og majones i sofaen. Hurra, dette gleder jeg meg til å rydde opp gitt..
Fine Silje! <3  Zara ble kraftig fornærmet på Erik i går, da han tilfeldigvis klarte å sparke henne… (…….)
Men så fikk hun en skinkebit, og vips så var alt bra igjen! Nå skal jeg rydde litt i leiligheten, før jeg må UUUT å nyte solen. Har en kompis i byen som jeg veldig gjerne vil treffe, så da er det bare å komme seg i dusjen. Vi bloggez.

1 kommentar
    1. flatulence natural remedies [url=http://www.studiomerliniortodonzia.it/cgi-bin/bentelan.htm]studiomerliniortodonzia.it/cgi-bin/bentelan.htm[/url] prescription plan assistance

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg