oslo

God ettermiddag dere! I dag har hatt en kjempefin dag i Oslo. Den startet med møte med den nye jobben min, og jeg GLEDER MEG SÅ SYKT TIL Å STARTE! Om én måned er første arbeidsdag, og 23.mars er datoen jeg offisielt flytter til Oslo. Leiligheten min i Molde blir tatt over av en venninne, og jeg er kjempegira på å komme meg til rette i hovedstaden! Skriver et innlegg om min nye jobb litt senere forresten, den er så kul at jeg helst har lyst til å starte med en gang. Noe jeg forsåvidt skal også, fra pc´en hjemme i Molde.. Haha! Nå har vi nettopp kommet hjem til Torild, og ligger slappe i hvert vårt sofahjørne med sånn cirka tusen biter med sushi i magen. Er inn i en skikkelig sushiperiode, og kunne godt spist det til både frokost, lunsj og middag. 
Lue – Barts, Jakke – Selected Femme, Jeans – HM, Boots – DinSko


Vakre Torild! Hun har på seg jakke fra Designers Remix og skjerf fra Acne 🙂 Huff, jeg har gått rundt i halve Oslo i dag med kofferten på slep. Den er vel og merke ganske liten og lett, siden jeg kun blir til i morgen, men fy så irriterende den er! Trapper er det verste. Orker aldri å ta ned håndtaket, så da får jeg bare gå rundt å bære den som en veske. Uansett hvor dumt det ser ut. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg