OSLO NEXT

Hola! Da var årets Molde-juleferie over, og jeg setter snuten, kofferten, en tonn for mye klær og vippeextensione mine mot Oslo. Her skal jeg være til fredag før vi drar til Geilo, og som vi skal kose oss! June kommer å møter meg på Oslo S senere, og vi skal bare catche opp mens vi venter på at Glenn kommer med flyet et par timer etter meg. Da er endelig trekløveren samlet igjen ♥ 

Dagens reiseantrekk som virkelig ikke er så spennende. Må reise i Woolrichen siden den tar størst plass i kofferten. Denne gangen har jeg også bare brukt 3% av klærene jeg pakket med. Bedre lykke neste gang frøken Nyland!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg