OSLO NEXT

Im off to the airport! Jeg er som regel aldri redd for å fly, men i dag er jeg litt skeptisk.. Da jeg skulle booke flybillettene var det nemlig ingen direkteruter ledig fra Bergen til Oslo med Norwegian eller SAS. Først tenkte jeg at jeg måtte ta tog, men så bare fuck det da dropper jeg faktisk hele Oslohelgen. Helt til jeg tilfeldigvis sjekket på widerø! Problemet er bare at det ikke gikk noen direkte fly der heller, jeg må nemlig mellomlande hele TO steder før jeg kommer til Gardermoen. Det sto heller ikke hvor jeg skulle mellomlande, så dette kan bli spennende. Lander uansett litt over elleve, i mitt kjære Oslo <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer
    1. Hei. Prøvde Mageprogrammet ditt i går! Er helt døde i dag! Tusen takk for en killer work out 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg