Oslo <3

Åh, endelig framme. Her kom vi til strålende sol og en temperatur jeg ikke kan klage på. Det først vi gjorde da vi kom inn i leiligheten var å sette opp alle vinduene for å lufte skikkelig ut. Nå dufter det deilig vår i hele stua, og jeg ligger bare å koser meg i sofaen! Så lenge det varer….. Straks må jeg skifte, før det blir ut for å gjøre noe ærender. Hallooo, jeg skal hente Zara i dag!! Jeg gleder meg sånn at jeg nesten begynner å gråte. Det kommer til å bli en helt syyk gjensynsglede. Reisen i dag gikk relativt smertefritt. Ingen forsinkelser eller noen ting. Det eneste er at jeg hater, og da mener jeg HATER å gå rundt med tung koffert pluss tung veske. Jeg føler meg så utrolig hemmet når jeg ikke har hendene mine tilgjengelig.
Vel vel, nå er vi uansett framme i Oslo, og godt er det! Nå må jeg skylte meg videre for å rekke alt. Ha en fin dag alle fine der ute 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg