ORKER IKKE MENNESKER

Åh, god kveld dere ♥ Denne dagen skulle være utrolig hektisk med full agende. Men, jeg bestemte meg for å avlyse alt. Jeg har vært gretten, og absolutt ikke i humør til å møte andre mennesker. Tidligere har jeg vært elendig til å lytte til kroppen, noe som også gjorde til at jeg fikk magesår for et drøyt år siden. Nå er jeg derimot mye mer bevisst over egen helse, om man kan si det på den måten.

 

Ville bare titte innom for å ønske alle en veldig fin kveld ♥ Hodet mitt er helt tomt etter alt for mye tid alene i leiligheten i dag. Det trenges, men fyttigrisen så deilig det blir å være sosial igjen i morgen! Sov godt når den tid kommer 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg