ØRKENSAFARI I DUBAI

REKLAME – Affiliatelinker

Åh, i natt har jeg sovet så dårlig. Jeg har hatt kronisk elveblest i snart ett år nå, men har holdt det i sjakk med allergitabletter. For noen dager siden gikk jeg tom, og i natt våknet jeg flere ganger av helt klø-panikk. Utrolig ubehagelig, så nå må jeg løpe på apoteket ass!

Men uansett, dette innlegget skulle ikke handle om elveblest.. Haha! I går var vi på ørkensafari. En annerledes og spesiell opplevelse, om man kan si det sånn. Vi booket gjennom denne siden. Vi ble plukket opp på hotellet i en land rover, og kjørte rundt på sanddynene i cirka tyve minutter. I starten var det SYKT gøy, helt til hele gjengen ble bilsyke… Hahah! Deretter fikk vi ti minutter til å ta litt bilder (hallo, det er ikke nok???) før vi ble kjørt til campen der det var live show og BBQ.

KJOLEN MIN FINNER DU HER ♥

Alt i alt var det en helt OK opplevelse. Gøy å ha gjort det, men jeg kommer nok ikke til å gjøre det igjen! Veldig turist-aktig, men magisk å ha opplevd ørkenen. Maten var ikke spesielt god, men de lagde gode drinker i baren så det veier opp. Hhahah!

 

1 kommentar
    1. Dubai Desert Safari is the kind of traditional & exhilarating experiences of its kind,
      either a hot summer or windy winter’s evening, millions of visitors every year never
      want to back their homes without this stunning experience.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg