OPTIMIST

IMG_4899-2

· TAN & READY FOR ITALY! ·

God morgen 😀 I dag hadde jeg planlagt å sove “lenge” og satt alarmen på klokken ni. Dessverre hadde byggefolkene bak soveromsvinduet mitt andre morgenplaner for meg, og startet festen allerede klokken syv. Jaja, sånn er det bare. Jeg er ikke sint av den grunn, for i dag er det alt for mye gøy som skjer. Eller i dag skjer det mest jobbing, pakking og reising, men destinasjonen er gøy! I kveld reiser jeg til Oslo, og i morgen går flyet til Roma. Jeg skal bare være borte til søndag, men disse dagene har jeg gledet meg til skikkelig lenge. Tidligere har jeg jo reist mye mer enn dette i løpet av et år, men siden vi åpnet butikken i sommer har jeg faktisk ikke vært i utlandet siden april! Håper ikke høsten har slått inn for fullt de stedene vi skal besøke – som er Roma, Napoli, Capri og Barcelona. Jeg pakker optimistisk med meg noen kjoler, så får vi krysse fingrene 🙂

IMG_4864-2

IMG_4885-2IMG_4871-2  IMG_4897-2

Genser – HER · Undies – HER

I går fikk jeg et innfall om at jeg ville være litt ekstra brun under reisen, så jeg kontaktet Spraytanhuset Bergen for å se om de hadde en hastetime til meg. Heldigvis fikk de skvist meg inn på kvelden, og jeg er så fornøyd! Når jeg tar selvbruning hjemme gidder jeg som regel bare å spraye overkroppen, og resultatet vil jeg si varierer fra gang til gang.. Haha! Nå er jeg jevnt brun over hele kroppen, og føler meg nok så fresh. Nå ser jeg jo veldig brun ut, mye på grunn av lyset og at jeg ikke har dusjet av meg “den verste” fargen enda. Etter en dusj vil det jo se ti ganger bedre ut 🙂 På Spraytanhuset bruker de kun økologisk spraytan som ikke er testet på dyr. Du kan derfor med god samvittighet unne deg litt ekstra farge i hverdagen! De holder til midt i Bergen sentrum.

Sjekk ut hjemmesiden deres HER ♥

0 kommentarer

Siste innlegg