OPPSUMMERING AV HELGEN

ANNONSE – Reklamelink

BIKINIEN MIN FINNER DU HER ♥

Helgen min kan egentlig oppsummeres i latskap, alt for mye mat, sosialt samvær, myyye vin og at jeg har badet to ganger (!!!). Jeg har sikkert lagt på meg over fem kilo siden fredag. Ikke at det betyr noe. Det viser bare at man lever i velstand 😉

Jeg må forresten si tusen takk for alle kommentarer den siste uken! Dessverre har jeg hatt litt for mye på tapetet til å rekke å svare på de, men jeg skal sette meg ned å gjøre det i morgen. Jeg blir så oppriktig glad av at dere orker å skrive til meg i kommentarfeltet, og det er ikke noe jeg tar for gitt! Håper alle har hatt en like fin helg som meg, så snakkes vi i morgen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg