OPPSKRIFT: SPANSK CHORIZOGRYTE

ABONNER PÅ MATKANALEN MIN HER ♥

God søndagskveld! ♥ Nå har jeg lagt ut en ny oppskrift på YouTube, og denne gangen er det en spansk chorizo og linsegryte som er helt fantastisk god. I tillegg sunn! Jeg bruker alltid å lage en ekstra stor porsjon slik at man kan spise utover uken. Deilig til både lunsj og middag 😀

Neste uke skal jeg spille inn to nye filmer, og lurer på om du har noen ønsker? Så langt har jeg ikke planlagt hva rettene skal være, så kom gjerne med tips!

Ellers vil jeg bare si tusen takk til de som sender meg meldinger angående YouTubekanalen. Jeg har virkelig ikke verdens største kanal, men jeg blir så ufattelig motivert og glad av meldingene jeg får. Deilig å ha en plattform der man bare kan kose seg med det beste jeg vet, nemlig å lage (og spise) mat ♥ Håper alle har en fin søndagskveld hjemme. Jeg prøver desperat å finne en serie å se på, men det er liksom alt for mye å velge i at jeg ikke klarer å lande på en…

6 kommentarer
    1. Jeg elsker videoene dine!! (og du virker jo så skjønn)
      My all time fav rett har blitt kjøttbollene dine i tomatsaus, så det hadde vært gøy og sett hvordan du lager de og kanskje hvordan jeg kan gjøre mine enda litt bedre.

    2. Hei ❤️ Veldig kjekt å stikke innom bloggen din i disse tider. Er selv glad i å lage mat, og ble inspirert til å lage gnocchi til middag i dag🥰.
      Kanskje du kunne laget noe typisk mat som er budsjettvennlig som krever få ingredienser, tenker da på noe som kan lages i krisetider😋
      Klem

      1. Hei Maria! <3 Tusen takk, så utrolig hyggelig å høre. Gnocchi er supergodt, og enklere å lage enn man tror! Si ifra hvordan det går om du lager det 😀
        Ja, jeg kan godt prøve å lage noen budsjettvennlige videoer i denne tiden. Takk for tips! Stor klem <3

    3. Nam, dette skal jeg lage så fort butikkene har fått inn linser igjen🤣 Noen har jo kjøpt opp for de neste 10 årene🙃

      1. Ja, det må du gjøre! 😀 Krysser fingrene for at de får det inn snart. Folk er jo helt sprø! Vedder på de fleste ikke spiser linser engang, eller tomatpure for den saks skyld. Hva skal man med 20 bokser liksom? Haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg