OPPGRADERING

Hei fra BI! Torsdager betyr skole fra 11-17, nå har vi en liten pause så hva bedre å gjøre enn litt nettshopping? Jeg har fått sommervibbene for fullt, og alt jeg vil kjøpe er kjoler, sandaler, strandvesker og generelt forberede garderoben frem mot sommeren. Sommervarene til de fleste kommer jo ut allerede nå, og det er så typisk at alle gode kuppene blir borte! Michael Kors har helt vanvittig mye fint nå syns jeg, alt fra sandaler (som garantert blir utsolgt med en gang!), til clutcher og vesker. Ææ! Tenkte å dele de snasne godbitene med dere 😀 Hele utvalget finner du her. 

(annonselenker)

mk1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17

Se den blåfargen da? Så fin! Har egentlig lyst på alt, men får se om jeg klarer å velge meg ut litt når jeg kommer hjem 😀

2 kommentarer
    1. Vil bare komme med et tips.
      Michael Kors sandaler og andre typer MK sko, finnes i alle Shoe Gallery butikker.
      Shoe Gallery er en del av Eurosko konseptet.
      Jobber der selv og vi har fått utrolig mye fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg