OPPDATERING PÅ HÅRET MITT

ANNONSE – I samarbeid med Good For Me

Hey babes ♥ FOR en effektiv søndag! Jeg har både fått trent og jobbet litt, noe som gjør meg glad. Siden vi feiret June til langt på natt i går må jeg si meg veldig fornøyd. Det høres kanskje skrytete ut, men jeg er så motivert for tiden! Føler livet og prosjektene mine går i riktig retning, så jeg nyter virkelig oppturen så lenge den varer.

Et antrekk fra tidligere i uken ♥

Det begynner å bli noen måneder siden jeg klagde på håret mitt sist. Eller, klaging var det kanskje ikke. Heller et ønske om forbedring. Jeg har alltid vært #blessed med tykt og relativt langt hår, men rundt juletider følte jeg bare alt var feil. Som om det var tynnere, mer pistrete og ikke like volumøst (er det et ord?) som tidligere. Jeg tok raskt grep, men sannheten er at jeg verken hadde lyst eller energi til å bruke spesielt mye tid på det. Som for eksempel vekst-sjampo man må bruke HVER dag, eller hårserum man masserer inn i hodebunnen hver eneste kveld. Det tar jo så lang tid, og er et forbanna ork! Jeg har en travel hverdag, og pendler i tillegg mye mellom Oslo og Bergen så å måtte drasse på mange produkter funker ikke for meg.

Jeg gikk derfor for den “enkle” varianten, som funker som fy. Bildene over er kun med noen måneders mellomrom, se for en forskjell! Og se for et forbanna fint hår jeg har!! Haha 😀 Både volumet, tykkelsen og ikke minst lengden er tilbake, og jeg føler meg altså SÅ fin.

Jeg tar to tabletter med Hair Luxious hver morgen sammen med morgenkaffen (i noen tilfeller; morgen-energidrikken). Noe jeg har gjort siden november om jeg ikke husker feil. Jeg prøver ikke å selge dere en mirakelkur, for det er det ingenting som er. Men, om du bruker Hair Luxious over tid kan jeg garantere deg resultater. Altså, SE PÅ HÅRET MITT! Har flere venninner med helt annen hårtype enn meg som også bruker Hair Luxious, der man ser tydelig forskjell på både lengde, fylde og glans. Jeg så vel forskjell på håret mitt etter cirka seks uker, og er utrolig spent på hvordan håret ser ut om et par måneder når forskjellen allerede er så stor som nå.

Hvorfor velge Hair Luxious?

♥ Markedets kraftigste hårvitaminer
♥ Håret vokser fortere, blir tykkere, du røyter mindre og hårkvaliteten blir bedre!
♥ Hair Luxious er anbefalt av norske frisører (!!).
♥ Det er enkelt! To tabletter om dagen, og over tid gir resultater.

BESTILL HAIR LUXIOUS TIL -50% HER

Akkurat nå får du -50% på første bestilling via denne linken ♥ Dvs kun 149kr!

Nå skal jeg jobbe litt videre fra macen, før en etterlengtet seriekveld står på planen. Noen som har ferietips? 😀 Ha en superfin søndag!

16 kommentarer
    1. Hei! Har hørt på podcasten deres, liker den godt! Men syntes du høres veldig frekk og litt passiv aggressiv ut innimellom.. er det feil oppfatning eller er du bare veldig direkte?

      1. Hei Silje! Så moro at du liker den 😀 OMG JEG VET!!! Jeg er en ekstremt direkte person, men var ikke klar over hvor “frekk” jeg høres ut før jeg hørte poden vår. June og Glenn kjenner meg jo best av alle i verden, så de oppfatter det ikke som frekt. Jeg mener aldri noe frekt heller, men jeg hater å gå rundt grøten og sier ting som det er. I neste episode (som kommer i morgen, onsdag) kommenterer jeg faktisk hvor frekk jeg høres ut. Klem!

    2. Hej! Ikke ferietip, men kan du begynde at lave lidt flere madindlæg på bloggen? Hørte i podden at du laver meget mad og det er spændende at følge med i, så det kunne være hyggeligt, hvis du lavede opskrifter lidt oftere

      1. Hei Emma! Det kan jeg gjerne gjøre <3 Jeg har lagt ut noen oppskrifter allerede, og du finner du under kategoriene "mat" og "ukens oppskrift". Klem!

    3. Har gått på disse vitaminene i 1 og et halvt år, og jeg tror virkelig de har hatt mye å si for hårveksten min! Kan være en sammenheng med at jeg har blitt flinkere til å ta vare på håret mitt, men tror likevel disse vitaminene har hjulpet. Har naturlig typisk «norskt hår». Ikke spesielt tykt eller sterkt

    4. Hei, er det dokumentert at dette er markedets kraftigste hårvitaminer? Og hva er det som gjør de så heftige?
      Hvor mye vil du si at håret vokser i mnd? Og hvordan kan håret blu tykkere? Jeg forstår at en kan røyte mindre dersom en får i seg riktig mengde vitaminer, men jeg klarer ikke helt å se den at det blir tykkere? Og et par piller kan vell ikke reparere hårkvaliteten?
      Hvilke frisører er det som anbefaler Hair Luxious ?

      Takk for svar 🙂

    5. Hei. Sikkert dumt spm. Men vokser ikke håret på andre steder av kroppen også?
      Fantastisk om den funker men kjipt om hår på ben, under armer osv også vokser:p

      1. Ikke som jeg har merket! 😀 Vet det er en logisk og kjemisk forklaring på hvorfor – men den har jeg dessverre ikke i hodet.. Hehe!

    6. Hei, jeg er alltid skeptisk til disse produktene. Jeg fikk inntrykket av at du har gått på disse vitaminene i 3 måneder? De har nå bare ha en effekt på de nye 3 cm med hår som har vokst ut og ikke resten av håret. Jeg mister troen med en gang jeg leser «har bare gått på disse i bare et par måneder og mitt 50 cm lange hår har blitt tykkere og sunnere» det er jo ikke mulig??

      1. Nei selve kjemien må du ikke spørre meg om, haha! Jeg har gått på de siden litt før jul, så snart fire måneder 🙂 Man MÅ gå på det over tid for å få resultater, og det nytter ikke å ta tablettene i én måned for så å slutte helt. Jeg tar de iallfall hver eneste dag, og du ser jo godt på før/etterbildet hvor stor forskjell det er på håret:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg