OPPDAL

I går bestemte vi oss for å reise til Oppdal i dag, siden vi ikke hadde noen spesielle planer i Molde på nyttårsaften – så hvorfor ikke? Familien til Kristoffer har hytte her, så vi blir en fin gjeng de neste dagene ♥ Hørte forresten rykter om at vi skal stå på slalom mens vi er her, og det gruer jeg meg veldig til. Jeg er så utrolig dårlig, og syns det er megaskummelt å kjøre fort nedover bakkene. Dessuten streiker hele kroppen min sekundet jeg syns farten blir for stor, slik at jeg bare ramler og slår meg slikkelig. Resten av gjengen her er jo proff, så spørs om jeg bare på campe i baren eller kjøre barnebakken alene.. Haha! Jeg er som Bridget Jones i slalombakken, om noen har sett den filmen.  Ikveld skal vi lage dampede blåskjell, drikke vin og kose oss forran peisen i deilige joggeklær. Mat, vin og man slipper å pynte seg, finnes det noe bedre egentlig? Kanskje hyttelivet virkelig er noe for meg! Først skal jeg skrape opp flaksloddene jeg fikk til jul som jeg helt har glemt av. Kanskje jeg blir millionær?? Not, nå har jeg jo jinxet mine sjanser siden jeg skriver om det. Men men..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg