OPEN BACK AND OVER KNEE

(annonselenker)

IMG_5516-2

God morgen! Haha, jeg må egentlig bare le av måten jeg våknet på i dag.. Som jeg har nevnt tidligere holder de på å bygge nye leiligheter bak min leilighet, og heldige meg har fått byggeplassen en meter utenfor soveromsvinduet mitt. Nå som det plutselig har bestemt seg for å bli tropesommer i Bergen sover vi med vinduet på vidt gap for å ikke dø av varme i løpet av natten. Jeg liker forresten å sove med gardinene oppe også, slik at det er lyst i rommet når jeg våkner. Men, i dag våknet jeg ikke av lyset…. Jeg våknet av at en av byggearbeiderne seriøøst sto en halv meter unna vinduet mitt å diskuterte med kona si om han fikk lov å dra på pokerkveld eller ikke. Det var visst et problem der, siden jeg tror det var hennes tur å slå ut håret denne uken. Haha! Jeg lå helt naken under dyna og håpte på at han ikke så meg, men det gikk nok fint. Håper han fikk dra på pokerkveld også, det er viktig å ha sine egne interesser selv om man er gift. Hihi.

openback

IMG_5340-2  
IMG_5521-2
Lang genser/kjole HER • Over knee boots HER

Her har du antrekket mitt for noen dager siden! Jeg er helt nyforelsket i over the knee boots igjen, etter at jeg var litt lei i fjor høst. Nå er det tydeligvis tilbake for fullt i mange forskjellige varianter. Jeg tror jeg skal klikke hjem et par med spiss tå også. Det er så kult, og kan brukes til alt! Enten det er jeans eller en festkjole liksom. Me like 😀
Nå skal jeg faktisk starte å spille inn en videoblogg her, haha. Vi får se hvordan det går.. Om det går sånn halvveis OK så legger jeg den nok ut på bloggen en av de nærmeste dagene – men jeg kan ikke love noe 😉 Hihi!

Husk at du får hele -40% avslag på alt DETTE utvalget hos Nelly med koden “julia40” ♥

4 kommentarer
    1. Hei! Ser ut som genseren er utsolgt, men hva er navnet på den?
      Og hva er kravene for å bruke den koden? Jeg får den ikke til 🙁

      1. Åh, så kjedelig! :/ Kravene er at det kun er produkter på linken i innlegget. Funker det ikke da heller? 🙂

    2. Hej Julia,
      Når jeg trykket på linket til genseren kommer jeg ind på en anden side.. Linket virker vist ikke 🙁
      Kan du hjælpe? 🙂

      1. Hei Monica! 🙂 Det ser ut til at genseren har blitt utsolgt :/ Jeg skal si ifra om den kommer inn ihjel! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg