OOTD

(annonselenker)
For en lang dag det har vært! Akkurat nå ligger jeg langflat på sofaen med macen på puppene, noe som gjør det litt vanskeligere å skrive men det får bare være. En mer effektiv dag enn dette skal du lete lenge etter, haha! Jeg og Andrea har vært helt råå på ta bloggbilder, noe man skulle trodd ble gjort på null komma niks – men der tar du feil. Det føles som om jeg har vært på tidenes maraton. Hehe, neida. Så ille er det faktisk ikke. Det finnes jo ingen bedre følelse enn å vite at dagen har vært produktiv, så jeg sitter her med en god klump i magen 😉 Akkurat nå merker jeg derimot at jeg trenger å koble av litt, noe jeg har vansker for å gjøre hjemme da jeg heeelst vil sitte å jobbe med bildene vi har tatt i dag. Derfor skal jeg nå slenge på meg finstasen å svinge rumpa en tur på byen – uansett hvor sliten jeg er. Vi snakkes i morgen ♥
Åh ja, forresten! Under ser du min nye favorittjakke. Den er så fiiiiiiiiin, og til bare 699kr 😀

IMG_4837-2-2IMG_4845-2IMG_4864-2IMG_4896-2Jakke – HER / Bukse – HER

9 kommentarer
          1. Bare hyggelig 😀 Jaa den er superfin, faktisk mye finere in real enn på bildene til Nelly! 🙂

    1. Hei:-) Er skoene i fargen “army”? For det er kun det og sort som finnes igjen på nelly.
      Har dere forresten noen tilbud på butikken deres imorgen ift bylørdag? Ønsker deg en fin fredag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg