Ønsketenkning

Denne lørdagen hadde jeg egentlig mest lyst til å bruke i parken med strålende sol, bikiniskille og en kald solois. Men neida, Oslo vil ikke høre på meg i dag. Utenfor regner det som aldri før, og ekstremværet Geir ødelegger store deler av helgen min. Ja, for været er faktisk så ille at det har fått sitt eget navn!  Får prøve å gjøre det beste ut av det, og arrangere et koselig True Blood- maraton innendørs i stedet denne lørdagen. Woho! Lurer også på om jeg skal dra den slappe stumpen min bort til Elixia for å trene litt, selvom jeg egentlig ikke har særlig lyst.  Her er noen bilder fra en dag da været var på vår side:  


Frognerparken er virkelig helt fantastisk på en finværsdag! Lille Zara elsker mer enn noe annet å være ute når temperaturen er på sitt beste, da koser hun seg virkelig. Bare se på henne <3 Åh, verdens fineste skatt!

Ikveld blir det kanskje ut på en aldri så liten snurr på byen, vi får vente å se om formen min blir bedre til da. Sliter nemlig veldig med en forkjølelse jeg MÅ få bort innen onsdag. 

Hvordan er været der dere bor i dag? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg