ON MY WAY HOME

  Jeg skjønner ikke at det går an? Det eneste jeg har kjøpt i Bergen er en ny genser, ellers ingenting. Likevel skal det være et helvete å få igjen kofferten, og både jeg og Kristoffer måtte bruke fysisk makt for å smekke den igjen. Ikke vet jeg, men jeg begynner jo å lure på om klærene mine har sneket seg bort i kjøleskapet å spist mat på natten mens vi lå å sov, for tydeligvis har de lagt på seg. Vel vel, jeg fikk iallefall igjen kofferten, så det er vel bra nok. Håper bare ikke flyet styrter grunnet bagasjen min sikkert veier et tonn! For uten den evige angsten om bagasjen veier for mye, gleder jeg meg så sykt til å komme hjem! Gleder meg til å gi både familien og vennene mine en stor klem ♥ Det er helt sykt hvor mye man setter pris på ting hjemme når man ikke bor der selv. Bare at jentene skal ut i morgen er liksom ukens desidert største høydepunkt, så mye gleder jeg meg! 
Tilfeldig bildedryss fra Molde. Hohoho. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg