OMBRE

Åh, tusen takk for alle fine kommentarene på håret mitt! På lørdag var jeg som sagt hos flinke Silje på Hendrix Pilesredet for å fikse litt på fargen. Vi prøvde oss på en svak ombre, noe som jeg vil påstå ble meget vellykked. Tok det ikke alt for mørkt nå med en gang, slik at det ikke skal bli alt for uvant.

Likte dere det? Jeg som liksom skulle være blond for alltid, der tok jeg rimelig feil. Det blir mørkt vinterhalvåret iallefall, så får vi se hva jeg gjør mot våren igjen. Den beste frisøren i Oslo (i følte google) er jo Hendrix, så jeg anbefaler alle å ta dere turen innom om dere er usikker på hvilken farge dere vil ha. De hjelper deg gjerne! Vil jo anbefale Silje på Pilesredet selvfølgelig, siden det er min faste frisør 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg