OMBRE NAILS

(Min behandling er sponset)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei! Titter bare kjapt innom for å vise dere mine fantastiske sommernegler. Fransk ombre er absolutt ikke noe du ser på alle og enhver, for denne teknikken er faktisk ganske ny i Norge. Syns det er så utrolig lekkert, og jeg maste på Jeanette Helen i tre uker for at hun skulle fikse slike negler på meg. Hadde jo egentlig nettopp lagt nye negler, men jeg ble seriøst helt obsessed med å få ombrenegler etter jeg så et bilde. Elsker de!

Det er to uker siden jeg la de nå, og disse bildene er tatt i dag. På TL Salongen Laguneparken bruker de konkurranseteknikk når de legger negler, og da holder de seriøst i evigheter. Det er først når de vokser langt ut at vi må fjerne de, og likevel har jeg ikke mistet noen negler. Et stort pluss, for det er ikke særlig pent å gå med noen lange, og noen korte negler. For timebestilling kan du ringe 55010194. Sjekk også ut facebooksiden deres her, og instagram under “tlsalongenelaguneparken”.

neeeil

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg