OM MAN SKAL SE PÅ DEN OVERFLADISKE SIDEN

God tirsdag! Nå skal jeg slutte å syte om alt det vanskelige, men først må jeg bare si en siste ting; når jeg er på minussiden så er det som om kroppen min går inn i en søvnstreik. Alt jeg vil gjøre er å sove hele tiden. Jeg er jo fisk i stjernetegnet mitt, og det er faktisk ganske typisk oss. Som om man bare vil ligge i koma til alt på magisk vis ordner seg. I virkeligheten fungerer det jo ikke sånn. Men, den siste uken har jeg sovet ekstremt mye. Faktisk opptil 14 timer hver natt. Sykt?! I dag tenkte jeg at nå er det nok, og lagde en avtale med Karima om å hente Frosty i sentrum utenfor der hun jobbet klokken åtte. En håndfast avtale jeg ikke kunne bryte uansett hvor trøtt jeg var når alarmen ringte. For fyfaen så grusomt det var da den første alarmen ulet i vei. Da jeg slumret den drømte jeg faktisk at jeg hylskreik fordi jeg ikke ville stå opp. Haha, for en drittunge…

Uansett, her har dere meg i dag tidlig i åttedraget. Om man skal se på det positive med covid så er det jo at man dekke hele fjeset sitt med maske de dagene man føler seg skikkelig stygg. Sånn som meg i dag tidlig. Her kan man tydeligvis finne den overfladiske siden av hva som helst, til og med midt i en pandemi…

Lille tantegullet mitt ♥ Jeg må si det, fy søren så mye energi jeg faktisk har så tidlig på morgenen. Det er som om hele meg gløder, jeg føler meg oppløftet og klar for hva enn dagen måtte bringe. Jeg vet at den vanskelige tiden jeg står i nå ikke går over med det første, derfor skal jeg prøve å lage mange avtaler tidlig fremover slik at jeg ikke kan sove bort hele dagen sånn som jeg helst har lyst til. I dag føler jeg meg faktisk ganske bra, og det er det lenge siden jeg har følt på.

Nå skal jeg fortsette dagen mens energien fremdeles er på topp! Tusen takk for at du leser, følger med og legger igjen kommentarer. Det er noe jeg virkelig er takknemlig for, spesielt i en tid som denne ♥

5 kommentarer
    1. Håper alt blir bra igjen! Uansett hva det er: Sorgen forsvinner, selv om man ikke kan forestille seg det akkurat nå… det ble f eks slutt mellom meg og den jeg trodde var store kjærligheten min noen år siden og jeg trodde jeg skulle dø- men nå er alt dette borte og hvis jeg ser han nå, er det som å se en hyggelig bekjent— jeg bryr meg ikke i det hele tatt, kun hyggelig. Trodde ikke at det var mulig denne gangen, men tiden fikser alt altså. Stor klem!!

    2. Dette ordner seg <3 Det er så vondt når det står på, men du er ei så flott dame, så dette kommer du deg gjennom <3 Lag mange gøye avtaler, men ikke glem å lytte til kroppen sitt behov for å si nei! Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg