OLYMPISK MESTER!

(sponset behandling)

Ah, søndag! Den beste dagen i uka etter min mening, spesielt når man våkner uten skallebank og fyllenerver fra natten før. Jeg skjønner ikke hva som skjer, men Bergen har vært fantastisk de siste ukene med sol omtrent hver dag! Jeg ble hentet av Cathrine og vi tok oss en kjøretur og knipset endel bloggbilder, gleder meg til å vise dere 🙂 Har mye nytt fra nelly så det får dere se i dagens antrekk som jeg poster i morgen!

Nå tenkte jeg å vise frem mine nypåfylte vipper og nye negler. Jeg bruker egentlig alltid å ha lyse negler men siden det er høst tenkte jeg å gå for svart. Var litt spent på om jeg kom til å like det, men jeg elsker det! Syns de er så kule og en fin detalj til alle antrekk. Jeg går fast på TL Salongene i Laguneparken, noe jeg har gjort siden nyttår.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg går egentlig fast til Jeanette Helen og det er også hun som fyller på 3D vippene mine, men denne gangen var det flinke Evija som fikset neglene mine. Nå føler jeg meg så fresh!

En liten kul nyhet er at Jeanette Helen kom på 3.plass i negle-OL for et par uker siden, hvor sykt er ikke det?? Å komme på pallen i et olympisk mesterskap er ikke bare bare, så det sier bare hvor flink hun er! ♥ For å bestille time på TL Salongene kan du ringe 55010194!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg